Nowy Ghost Recon Breakpoint [POL] (używana) (PS4) Zobacz większe

Ghost Recon Breakpoint [POL] (używana) (PS4)

Używane

Siódma główna część serii Ghost Recon od firmy Ubisoft. Breakpoint to sandboksowy TPS stworzony w oparciu o rozwiązania z Ghost Recon: Wildlands, ale wyposażony w garść zmian, np. brak towarzyszy sterowanych przez SI, system ran i kontuzji czy wybór kwestii w dialogach.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

Bytom - C.H. Atrium Plejada (1)

Nowy Sącz - Europa II Plaza (1)

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 20 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 20 points które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 4,0 zł.


200,0 zł

Dostawa: 1 do 3 dni

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Akcja gry Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint rozgrywa się w uniwersum, do którego zabrała nas poprzednia odsłona cyklu – Wildlands. Nie mamy jednak do czynienia z bezpośrednią kontynuacją, gdyż tytuł opowiada odrębną historię.

W trakcie zabawy trafiamy na znajdującą się na Pacyfiku fikcyjną wyspę Auroa, by zbadać zagadkową kwestię nagłej utraty kontaktu z nią. Po dotarciu na miejsce Nomad, czyli będący głównym bohaterem (lub bohaterką, bo twórcy pozwalają nam wybrać płeć kontrolowanej postaci) członek tytułowego oddziału Duchów, odkrywa, że ów skrawek lądu został opanowany przez składającą się z byłych komandosów armię najemników pod dowództwem niejakiego Walkera (w tej roli Jon Bernthal znany między innymi z głównej roli w serialu Punisher Netflixa). Sprawa jest poważna, gdyż znajduje się tu siedziba korporacji Skell, opracowującej zaawansowane technologie dla wojska. Zadaniem protagonisty jest opanowanie sytuacji oraz dowiedzenie się, dlaczego najemnicy przejęli wyspę.

W Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint akcję ukazano zza pleców bohatera (TPP) oraz z perspektywy pierwszoosobowej (FPP) przy strzelaniu z celowaniem. Autorzy oddają nam do dyspozycji otwarty świat, po którym możemy poruszać się na piechotę bądź przy użyciu około trzydziestu różnych pojazdów. Tym, co wyróżnia ten tytuł na tle poprzednich części serii, jest fakt, że jeśli zdecydujemy się na zabawę w pojedynkę, głównemu bohaterowi nie towarzyszą już komandosi sterowani przez sztuczną inteligencję.

Na ukończenie czeka tu szereg misji popychających do przodu fabułę; chcąc jednak poczynić postępy, musimy uważnie rozglądać się po okolicy i zdobywać dane wywiadowcze (głównie poprzez rozmowy z postaciami neutralnymi, przesłuchiwanie nieprzyjaciół, a także kolekcjonowanie materiałów wywiadowczych). Wszystko zaplanowano tak, by grę można przechodzić w specjalnym trybie bez znaczników misji na mapie. Poza tym możemy zająć się rozmaitymi zadaniami i aktywnościami pobocznymi. Nowością w tej odsłonie są elementy looter shootera. Sprzęt i uzbrojenie, jakie znajdujemy w trakcie gry, mają swój poziom, a niektórzy przeciwnicy będą wymagać odpowiedniego levelu wyposażenia, by nawiązać z nimi równorzędną walkę.

Pomimo że walka odgrywa tu ważną rolę (otrzymujemy nawet nowe narzędzia mordu, na czele z wyrzutniami rakiet, a ich dopełnieniem są liczne gadżety, choćby w postaci palnika pozwalającego na wycinanie dziur w płotach), autorzy postanowili pogłębić rozgrywkę, implementując w swoim dziele nowe mechaniki nawiązujące do gier survivalowych. Zastosowano choćby system ran i kontuzji, które wpływają na potencjał bojowy naszego bohatera. Wszystkie te niedogodności można wyleczyć, korzystając z rozmaitych środków.

Istotną nowinką jest również możliwość skorzystania z naturalnego kamuflażu; protagonista może oblepić się błotem, by wtopić się w otoczenie i przygotować zasadzkę na wrogów. Poza tym podczas wybranych przerywników filmowych możemy teraz wybierać kwestie wypowiadane przez naszego żołnierza. W Breakpoint pojawiła się także możliwość wyboru specjalizacji bohatera w trybie fabularnym (rozwijamy go w miarę postępów).

Opinie

Napisz opinię

Ghost Recon Breakpoint [POL] (używana) (PS4)

Ghost Recon Breakpoint [POL] (używana) (PS4)

Siódma główna część serii Ghost Recon od firmy Ubisoft. Breakpoint to sandboksowy TPS stworzony w oparciu o rozwiązania z Ghost Recon: Wildlands, ale wyposażony w garść zmian, np. brak towarzyszy sterowanych przez SI, system ran i kontuzji czy wybór kwestii w dialogach.